![شحصیت مشتری](https://saeedfarzami.ir/wp-content/uploads/2021/06/hlx_f4cc7ae5f7f4b0709fa4ea6460e67b10897ceddd.jpg)
برای استفاده از هر ابزاری ابتداوارد شوید.
پرسونای برند
پرسونا تصویری فرضی و شفاف از یک فرد (و گاهی یک کسب و کار) است که میتواند مشتری یا مخاطب یا خریدار ایدهآل ما باشد و فکر میکنیم این تصویر، در مورد تعداد قابل توجهی از مشتریان، مخاطبان یا خریداران ما مصداق دارد. به بیان دیگر، پرسونا به مجموعهای از ویژگیها، ترجیحات، داشتهها، خواستهها و الگوهای فکری و رفتاری مخاطب یا مشتری فرضی اشاره دارد.
![پرسونای برند.](https://saeedfarzami.ir/wp-content/uploads/2021/06/buyer-persona-770x344.jpg)